kerja oh kerja

salam semua..


skrg ni mira dah mula keje sbgai colleter utk TM . tapi jiwa mira tak kena dgn keje ni. bila jiwa dah tak minat dengan kerja ni. mmg tak seronok la berkerja kan. kepala otak ini asik pikir nak brhenti je. padahal baru 3 miggu keje.  makin lama makin bosan dengan keja ni..

keje ni kena sabar dan mental kena kuat  bila kena marah dengan custmer yg mcm2 karenah. kadng menyakitkan hati. hari kedua kerja mira dah nagis sbb tak biasa kena marah. masa itu malu kot tp nak bt mcm mana sedih kot kalau kena maki dan marah2. sapa tak sentapkan. 

staff kat sini semua baik. best juga la. pergai dorang macam mira juga, tp sygnya mira tak berapa suka kerja ni. so jadi tak enjoy buat kerja. nak berhenti, skrg dalam usaha cari kerja baru insyallah lepas raya mgkn bln 11 atau 12.  tahan je utk 3 bulan kat tempat keje ni.