ifftar with officemates

assalammualaikum kalian.


banyak kan mira makan. 

cerita ini bermula pada  16.7 .2013 di mana syarikat tempat mira berkerja ada buat jamuan buka puasa di restoran tupai-tupai seksysn 13.  semua staff di wajibkan meghadirkan diri. .bila di katakan wajib hadir dan dgr pula  bigbos yang  belanja  apa lagi semua staff mula bersemagat dapat makan free. bukan senang nak tunggu bos belanja kan. waktu-waktu mcm ni baru la  dapat merasa . kemurahan dan kebaikan bos kami semua. ok. jangan nak puji bos lebih2 sagat. nnt bangga plak bos mira nnt bila tahu pekerja bawah dia . puji lebih-lebih.



menu makan tak terhad. ambil la  banyak mana suka tapi kalau tak habis. sila la bayr sendiri. haha. konon la. bos nak takutkan kami la tu... padahal tak pun. mira mmg org yang makn tak banyak . jd mira hanya ambil sikit . makanan dia mmg banyak dan sampai mira sendiri tak tahu nak makan apa. semua nampak sedap. biasalah org lapar semua nampk sedap bila makan.. hmm.. tapi restoran tupai-tupai ini. makan ni mmg terbaik sedap sedap sampi mira tak larat nak makan. sila la datang makn kat restoran tupai-tupai seksyen 13. siapa yang tak pernah pergi. mmg rugi. cubalah bawak la ramai2 baru meriah kalau makan ramai-ramai. 

selamat membaca. :)